wtorek, 17 listopada 2009

IRONMAN70.3 World Championship - Clearwater

Co tu będę ściemniał...

Zostałem VICE MISTRZEM ŚWIATA w IRONMAN70.3 w mojej grupie wiekowej, trzecim amatorem świata a licząc zawodowców 50ty. Na liście startowej było 1999 osób z całego świata. 85ciu z nich startowało jako zawodowcy.

Mój cel złamania 4h zrealizowałem nawet lepiej niż chciałem. Mój czas na mecie to 3h 55min.

Od samego rana wiedziałem, że będzie dobrze. Ze względu na duże fale zmienili trasę pływacką. Było tam bardzo mało miejsca i startowaliśmy pojedynczo. Nawet nie widziałem moich przeciwników. Do wody wchodziłem jako jeden z ostatnich. Na mecie również nie wiedziałem, który jestem. Rower mega szybki, na nikogo się nie oglądałem. Czasem brakowało miejsca do wyprzedzania i dużo czasu na tym traciłem. Z biegu nie jestem zadowolony. Wiem, że mogę biegać jeszcze szybciej.

Ogólnie dałem z siebie tyle ile w tamtej chwili mogłem. Po starcie byłem z siebie bardzo zadowolony. Ten rok kosztował mnie bardzo dużo. Był bogaty w mocno skrajne emocje.

Nie poddałem się, wygrałem z samym sobą wiele razy. NIE ZAWIODŁEM i to jest dla mnie najważniejsze.

Moje osiągnięcie dedykować mogę tylko i wyłącznie moim RODZICOM. Bez nich nie byłoby mnie i tu.

Ten medal to był wysiłek zespołowy, tych wszystkich, którzy we mnie wierzyli i mnie wspierali. Ja to tylko przepłynąłem, przejechałem i przebiegłem. Wrócę jeszcze do nich, warto ich przedstawić.

Więcej napiszę w wolnej chwili. Mam teraz swoje zasłużone wakacje i bujam sie po florydzie :)))))) Ciao













9 komentarzy:

  1. Witam,
    moglbys dodac miedzyczasy po T1 i T2? Pozdrawiam i gratuluje sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Skinner! Dałeś niezły popis, a z pewnością to nie koniec sukcesów. Jak dla mnie to póki co sam czas z biegania 1:17 jest kosmiczny, a osiągniety po pływaniu i rowerze to już w ogóle abstrakcja :) Seta za Twój sukces!

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie Skórka... Jesteś kozak! Gratulacje z Wawy!
    P. S. To co z tą Szklarską?

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE !!!!! Nie wiem skąd ale coś czuję że nie ostatni raz stoisz na podium takiej imprezy !!! Masz moc Maciuś i nie bój się z niej korzystać. Pozdrawiam, zawsze trzymający za Ciebie Maciuś kciuki, trener Adam D. :))))

    ps. Teraz dopiero zobaczysz jak co nie którzy będą Tobie zazdrościć :))) Bądź sobą i tak trzymaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Skóra, kolegą się chwalę z kim kiedyś na jednym torze pływałem :) Pozdrowienia i więcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że nie będę oryginalna w tym co napiszę ale cóż.....GRATULACJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za gratulacje. Starałem się.
    Ps. Mateusz zerknij post MŚ - the race

    Pozdrawiam
    Maciek

    OdpowiedzUsuń