wtorek, 25 sierpnia 2009

Mistrzostwa Polski na dystansie Olimpijskim- Górzno 2009

Na początku sierpnia wziąłem udział w MP na dystansie Olimpijskim. W tym roku impreza odbywała się w Górznie. Mimo, że mocno nie przepadam za tamtą trasą to jednak stanąłem na starcie. W końcu to MP, wypada. Powoli wchodziłem w trening, dlatego zawody były dla mnie formą mocniejszego treningu. Pływanie bardzo słabo, prawie się utopiłem :) Na rowerze noga nawet się kręciła więc jechałem sam. W połowie pierwszej z czterech pętli odwracam się za siebie a tam na kole z 15 zawodników,których pewnie gdzieś tam na trasie mijałem. Wkurzyłem się, bo ja się nie ścigałem tylko jechałem dla przyjemności a oni to wykorzystywali. Cały czas dojeżdżaliśmy nowych zawodników, ale też kolejni nie wytrzymywali tempa. Na początku 3 pętli, daliśmy z kolegą mocne zmiany i okazało się, że zostaliśmy we dwóch a trzeci doskoczył do koła. W tym składzie, skończyliśmy rower powiększając przewagę nad grupą. Bieg z uśmiechem, choć na początku strasznie męczyła mnie kolka. Pewnie za wolno biegłem i organizm nie przyzwyczajony :)

To były bardzo dobre zawody dla mojego klubu. Mistrzem Polski seniorów i młodzieżowców został Piotrek Grzegórzek, zawsze mu szczerze kibicuje, dlatego to była formalność. Bardzo dobry występ ale też świetny sezon obfity w medale Mistrzostw Polski, zaliczył Adrian Szczepański, który został wicemistrzem polski w młodzieżowcach oraz był 8smy generalnie. Trener Dariusz Czyżowicz i tu nie zaskoczę nikogo, wygrał kategorię weteranów A oraz zajął wysoką 19 pozycję w open. Norbert Giecewicz był czwarty w juniorach a Bartosz Smęda siódmy w młodzieżowcach.
Wśród kobiet Mistrzynią Polski została Agnieszka Jerzyk natomiast Gosia Otworowska z Ironman Szczecin wygrała swoją kategorię juniorek i była piąta open. Gratuluję wszystkim.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz