niedziela, 23 sierpnia 2009

Mistrzostwa Polski na dystansie sprinterskim - Chodzież 2009

W lipcu wziąłem udział w MP na dystansie sprinterskim, które były rozgrywane w Chodzieży. Bardzo lubię te zawody, może dlatego, że tam właśnie pierwszy raz wystartowałem w triathlonie.
Będąc w samym środku roztrenowania, startowałem mocno towarzysko, celem czerpania radości z dyscypliny. Zawody bardzo dobrze zorganizowane, wysoka frekwencja i pogoda zamówiona zgodnie z rozkładem minutowym zapowiadały ciekawy wyścig.
...Gdy już przydryfowałem do brzegu, spotkałem czekającego przy "belce" trenera. Mimo iż wcześniej zapowiadałem, że z mojej strony żadna praca na rzecz "lidera" nie wchodzi w grę, to widok był tak zabawny, że pomyślałem: co mi szkodzi :) We dwóch z trenerem pracowaliśmy na rzecz innego zawodnika, współpraca układała się bardzo dobrze...W każdym razie jazda przyniosła mi wiele radości. Bieg z uśmiechem na twarzy i kolejny porcelanowy medal gdzieś w szafie. Mistrzem Polski został Sylwester Kuster, który był jednym z faworytów, szczerze mu gratuluję bo ciężko na to pracował i tego dnia był najmocniejszy. U kobiet wiadomo, Agnieszka Jerzyk i wszystko jasne. Bardzo podoba mi się jej podejście i praca, którą wykonuje.

PS. Nie polecam spagetti bolognese dwie godziny przed startem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz