niedziela, 11 września 2011

Bydgoskie 4km

Dziś wystartowałem w biegu ulicznym o Puchar Prezydenta Bydgoszczy na dystansie 4km. Słaba rozgrzewka i zamieszanie organizacyjne spowodowało, że nie miałem specjalnie ochoty na ściganie. Na start zdecydowałem się bo to zawsze dobry trening tempowy, bez względu na osiągnięte miejsce. Fajnie było zobaczyć kilka znajomych twarzy bydgoskiego biegania.
Tempo od samego początku wydawało mi się wolne i ku memu zaskoczeniu byłem w pierwszej 4ce. Elegancko ustawiłem się na pozycji i tak do połowy dystansu. Tempo powoli zaczęło słabnąć i zaczynałem wysuwać się na prowadzenie. Na ostatnich 400m kolega, niegdyś czołowy polski biegacz na 5 i 10 K podyktował mocne tempo, straciłem kilka metrów, przetrzymałem, kontra i pierwszy na mecie.







Powered by: trishop.pl, powerbreathe, trishop team, support team.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz